Twee Belgen, vier Duitsers en veertien Nederlands. Na een grote knuffelsessie op het vliegveld gaan ze weer naar huis. Het was gezellig! Veel gezien, veel gedaan en veel gelachen. Superleuk om deze groep positievelingen rond te mogen leiden in het fascinerende Nepal....
Ken je dat? Een land waar je je thuis voelt? Waar je naar terug wilt? Waar je van houdt? Voor mij is dat is Nepal. De bergen, de veelzijdigheid, de eenvoud …maar bovenal de mensen en hun innerlijke rijkdom. Ze bezitten weinig maar hebben zoveel te geven. Afgelopen...
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.